kilroy was here

2016-07-26
07:52:01

Kycklingarna (close up)

Fotade de små häromdagen. Jösses så fort det går för dem att sätta fjädrar. Ovanför är den helgula kycklingen.
Denna är den enda med namn. Den gula med en svart prick på huvudet som jag döpte till Dotcom (.com).
Det var de fyra Hedemorakycklingarna.
 
Nedan kommer de två Isbar (eller som de numera ska kallas: Silverudds blå) som kläcktes.
Helt ärligt kan jag inte garantera att jag inte råkade fota samma kyckling 2 ggr. De är livliga och rätt lika och for kring benen på mig så ptja. Den ena är iaf aningens mörkare än den andra irl.
Kommentar:
2016-07-28 @ 00:18:12

De är ju så himla snabba också så inte lätt att få tag på rätt fågel:)

Svar: Haha nä det ska gudarna veta ;)
Kalla mig M

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: