kilroy was here

Kommentarer:
2017-02-05 @ 20:32:34
#1: Agneta%25252520M

Bra lösning på temat! Typiskt katter...jag kommer när jag vill! ;)
Fint med snöflingorna i pälsen.

Svar: Ja det kom ner lite skräp från himlen just då. Hon är oftast gosig och vill vara nära men nu lockade stallet med sina hemligheter. Hon smiter alltid med in och sen blir hon kvar för att jag glömmer bort att kolla om hon gick ut eller inte.
Kalla mig M

2017-02-09 @ 01:09:22

Den söta kissen igen! Jag hade önskat att skärpan låg på tassarna i denna bild då jag tycker de är huvudmotivet. Nu sitter skärpan på lådan och det känns inte riktigt lika relevant! Men tolkningen är underbar och jag älskar att kissen har sina tassar på det där sättet med tårna spridda som en tulpantass! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: